Vanliga Frågor!

  • Hur kommer jag igång?

    Aktivering av webbtjänsterna för valt företag görs av redovisningsbyrån under menyn Tilläggstjänster i BL Administration. Företagaren loggar in till webbtjänsten via Björn Lundén appen eller app.bjornlunden.se på webben.

  • Kan jag skicka SIE-filer? 

    Ja, den funktionen finns, men normalt är det smidigare att lägga in dagskassan direkt i mobilen med direkt åtkomst även för redovisningsbyrån.  

  • Är det full synk mellan webbtjänsterna på app.bjornlunden.se och BL Administration?

    Ja, det är samma databas och därmed 100 % synkat. Det innebär t ex att byrån kan se allt som användaren ser och att uppgifterna hamnar i BL Administration.  

  • Kan man använda tjänsten oavsett operativsystem? 

    Ja, det spelar ingen roll vilket operativsystem du har. Det är en webbaserad tjänst som du loggar in till via din dator, mobiltelefon eller surfplatta – alternativt direkt i Björn Lundén-appen. 

  • Hur betalar man för tjänsterna? 

    Betalning sker månadsvis via e-postfaktura. Vid byrå-kundsamverkan skickas fakturan till redovisningsbyrån. 

  • Är det någon uppsägningstid? 

    Nej, i och med att betalning sker månadsvis i förskott kan du göra ändringar i eller säga upp tjänsterna när som helst utan uppsägningstid.  

Jag vill veta mer om bokföring i webb och app

Ring oss på 0650-54 14 00 eller fyll i dina uppgifter, så kontaktar vi dig!